Help mee aan mijn onderzoek over AI in de banksector in België!

PsychoBelg
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Help mee aan mijn onderzoek over AI in de banksector in België!

#1 , 26 apr 2024 17:47

Hallo allemaal,

Ik ben een student bedrijfsmanagement en ik voer een enquête uit als onderdeel van mijn bachelorproef over de rol van AI in het dagelijkse bankieren. Jullie deelname is cruciaal om inzichten te verkrijgen in dit onderwerp en bij te dragen aan toekomstige ontwikkelingen in de banksector.

Het doel van mijn onderzoek is om meer te weten te komen over hoe mensen het gebruik van kunstmatige intelligentie (AI) in bankdiensten zien, wat hun ervaringen zijn, en welke suggesties ze hebben voor verbetering. Ik ben geïnteresseerd in jullie mening en hoe jullie denken dat AI de bankervaring kan verbeteren of belemmeren.

Je kunt de enquête invullen door te klikken op de onderstaande link. Het duurt slechts een paar minuten om in te vullen, en alle antwoorden zijn volledig anoniem.

https://forms.gle/stE3ev5VrQ97DPS68

De enquête bevat vragen over verschillende aspecten van AI in bankdiensten, zoals jullie ervaringen, voorkeuren en suggesties voor verbetering. Alle antwoorden zijn volledig anoniem en worden alleen gebruikt voor mijn academisch onderzoek.

Als je vragen hebt, neem dan gerust contact met me op via een privébericht. Jullie deelname is van onschatbare waarde voor mijn onderzoek, en ik waardeer het enorm dat jullie de tijd nemen om de enquête in te vullen. Bedankt voor jullie bijdrage!

Franciscus
Berichten: 38617

#2 , 26 apr 2024 18:08

Welke universiteit of hogeschool?

Lanox
Berichten: 3526
Juridisch actief: Nee

#3 , 27 apr 2024 00:45

En u post dit op een juridisch forum omdat?

Reclame

Jo23
Berichten: 385
Juridisch actief: Nee

#4 , 27 apr 2024 14:46

Heeft u dit besproken met uw promotor? Door te rekruteren op juridisch forum zijn de resultaten van de bevraging niet representatief voor de volledige populatie vermits er een specifieke groep wordt bevraagd zijnde de bezoekers van JF met interesse of vragen rond wetgeving.
Als u resultaten wilt die representatief zijn voor de volledige populatie moet uw steekproef dus die volledige populatie vertegenwoordigen.

LeenW
Berichten: 12871

#5 , 27 apr 2024 16:15

Laten we er van uitgaan dat TS dit op verschillende fora heeft gepost.

Terug naar “Bank & Beurs”