Pagina 1 van 1

Opheffing zichtrekening wordt niet tijdig uitgevoerd

Geplaatst: 06 apr 2021 14:41
door axiom
Opheffing zichtrekening wordt niet tijdig uitgevoerd door de bank nadat we ruim een maand geleden hier om vroegen.
Laatste bericht van de bank: de deblokkering van de huurwaarborg werd niet verwerkt (erg opmerkelijk, want de deblokkering werd vorig jaar afgehandeld op kantoor). Terugkoppeling volgt zodra dit verwerkt is. In weken geen antwoord hierover gehad en verdere e-mails worden niet beantwoord.
Aan welke regels is de bank gebonden er op gelet dat het basale dienstverlening betreft?
Is er normaliter een beleidsdocument van de bank zelf of financiƫle autoriteit waar aan we kunnen refereren?

Re: Opheffing zichtrekening wordt niet tijdig uitgevoerd

Geplaatst: 06 apr 2021 16:40
door mava105
Opheffing zichtrekening wordt niet tijdig uitgevoerd door de bank nadat we ruim een maand geleden hier om vroegen.
Op welke wijze vroegen jullie dat? Mondelings, per mail, per brief, per SMS, per postduif,.....

Re: Opheffing zichtrekening wordt niet tijdig uitgevoerd

Geplaatst: 06 apr 2021 17:15
door axiom
Per e-mail: na maandenlang telefoneren werd mij gevraagd contact op te nemen via het e-mail adres van het kantoor waar de rekening oorspronkelijk werd afgesloten. Het contact met deze zelfde telefonische medewerker werd via deze weg hervat.

Re: Opheffing zichtrekening wordt niet tijdig uitgevoerd

Geplaatst: 06 apr 2021 17:33
door axiom
Op consumentenwebsites zien we - terecht dan wel onterecht - soortgelijke berichten van klanten bij deze bank die gemakkelijk meer dan zes maanden bezig zijn om hun rekening af te sluiten. Die situatie willen we graag voor zijn.

Re: Opheffing zichtrekening wordt niet tijdig uitgevoerd

Geplaatst: 06 apr 2021 17:55
door denlowie
Hoeveel aangetekende brieven heb je gestuurd ?

Dit zijn de enige brieven die men soms leest !

Op zegen via tel. of mail ??? enkel aangetekend telt .