Kan iemand mij hierover meer duidelijkheid geven?

josi
Topic Starter
Berichten: 551

Kan iemand mij hierover meer duidelijkheid geven?

#1 , 28 jan 2021 19:59

Misschien een heel domme vraag maar ik probeer het toch:
Mijn partner krijgt een mail van zijn bank om te vragen of hij niet beter een spaarrekening opent omdat er een groot bedrag op zijn zichtrekening staat.
Hij laat me deze zichtrekening zien en er staat een bedrag op maar niet hetgeen de bank meegedeeld heeft.Verder is er geen andere rekening te zien.
Kun je bij je bank meerdere zichtrekeningen open die niet te voorschijn komen als je inlogd?Bij mij komen mijn beide zichtrekeningen en spaarrekening te voorschijn als ik inlog.Ik vind dit nogal vreemd omdat hij zegt geen weet te hebben van zo'n bedrag.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Thomas Morus
Berichten: 5926
Juridisch actief: Nee
Locatie: Utopia

#2 , 28 jan 2021 20:49

2 zichtrekeningen = twee bankkaarten met ander bankkaartnummer.
Waarschijnlijk zie je maar één rekening bij inloggen met één van die twee verschillende kaarten.
Vraag uw partner naar zijn tweede bankkaart.... :oops: :oops: :oops: :oops:
WIJSHEID IS EEN VERHEFFENDE VORM VAN INTELLIGENTIE

josi
Topic Starter
Berichten: 551

#3 , 28 jan 2021 20:53

Dat is wat ik dacht tot mijn grote spijt :(

Reclame

Thomas Morus
Berichten: 5926
Juridisch actief: Nee
Locatie: Utopia

#4 , 28 jan 2021 20:55

Hij heeft inderdaad een geheimpje.
WIJSHEID IS EEN VERHEFFENDE VORM VAN INTELLIGENTIE

Thomas_A
Berichten: 2298
Juridisch actief: Nee

#5 , 04 feb 2021 05:29

Hij heeft inderdaad een geheimpje.
Dan zou hij toch niet gezegd hebben dat hij een mail van zijn bank hierover heeft gekregen?

Nu ja, partner van TS kan de vraag aan zijn bank stellen.


LYNX XX
Berichten: 2503
Juridisch actief: Nee

#7 , 04 feb 2021 11:23

Misschien een heel domme vraag maar ik probeer het toch:
Domme vragen bestaan niet, enkel domme antwoorden.

Mijn partner krijgt een mail van zijn bank om te vragen of hij niet beter een spaarrekening opent omdat er een groot bedrag op zijn zichtrekening staat.
Hij laat me deze zichtrekening zien en er staat een bedrag op maar niet hetgeen de bank meegedeeld heeft.Verder is er geen andere rekening te zien.
Kun je bij je bank meerdere zichtrekeningen open die niet te voorschijn komen als je inlogd?Bij mij komen mijn beide zichtrekeningen en spaarrekening te voorschijn als ik inlog.Ik vind dit nogal vreemd omdat hij zegt geen weet te hebben van zo'n bedrag.
Zie # 2 THomas Morus

In ieder geval geen goede basis voor een gezonde relatie. Kijk wel even jullie gezamenlijke rekeningen na of er geen gelden getransfereerd worden naar zijn rekeningen. Een zicht op overschrijvingen heeft u zelf en naar welke rekeningen ook.

Terug naar “Bank & Beurs”