Hypothecaire lening van '93

Alert54
Topic Starter
Berichten: 3
Juridisch actief: Nee

Hypothecaire lening van '93

#1 , 09 aug 2020 17:50

Hoelang heeft men de mogelijkheid om klacht neer te leggen ivm een hypothecaire lening, reeds lang afbetaald, maar grotere berekeningsfouten e. a. ontdekt. Graag info. Alvast bedankt.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Sirkii
Berichten: 5396

#2 , 09 aug 2020 18:24

Welke fouten? Banken maken zelden fouten in deze materie. Ben je zeker dat uw ontdekkingen niet fout zijn? Ga anders eerst langs bij de bank in kwestie voor uitleg.

Alert54
Topic Starter
Berichten: 3
Juridisch actief: Nee

#3 , 10 aug 2020 22:21

@sirkii,ik ga deze vraag heus niet stellen op dit forum, zonder zekerheid van de fouten.

Reclame

basejumper
Berichten: 4619
Locatie: Diest

#4 , 11 aug 2020 19:55

Misschien toch omschrijven wat u als fout (en waarom) ziet.
Er zijn misschien goede redenen die mensen uit de banksector kunnen duiden...
Uit zelfbeheersing groeit de Kracht.
Zelfkennis brengt ons tot Wijsheid.
Zelfvervolmaking leidt ons tot Schoonheid.

Alert54
Topic Starter
Berichten: 3
Juridisch actief: Nee

#5 , 11 aug 2020 20:23

@basejumper,ik had reeds contact met zeer onderlegde mensen van het bankwezen. Ze konden me wel de fout bevestigen, vonden het zeer spijtig voor mij, vooral omdat ik dit pas laat kon vaststellen (wgns ziekte vooraf) maar niet of men hier juridisch nog iets kan ondernemen. Daarom mijn vraag op dit forum.

scorpioen
Berichten: 9383
Juridisch actief: Nee

#6 , 11 aug 2020 22:55

Hoelang heeft men de mogelijkheid om klacht neer te leggen
Wat bedoel je met klacht neerleggen?
Meer dan veertig jaar ervaring als jurist.

etienne1948
Berichten: 33

#7 , 26 aug 2020 16:26

gelieve eerst eens uitleg te geven waar de fout zou kunnen zitten met cijfers en datums, welk soort krediet. Vooraleer een klacht neer te leggen. Is het een bancaire vergissing ? eventueel daardoor een fiscale vergissing ,

Terug naar “Bank & Beurs”