forex cursus aanbieden

kleem
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

forex cursus aanbieden

#1 , 26 mei 2020 05:04

beste,
Ik loop al een tijdje met het idee rond om een cursus op te stellen om mensen te gaan aanleren om op een verantwoorde manier te traden in forex.
Ik ben zelf al zo'n 7 jaar bezig met het traden in forex en heb hier al aardig wat winsten mee kunnen genereren. Nu vind ik persoonlijk dat er een redelijk verkeerd beeld onstaat binnen deze industrie, namelijk een beeld dat dit makkelijk en snel geld te verdienen is en dat je hier makkelijk rijk mee kan worden terwijl dit totaal niet het geval is. Hierbij zou ik graag functioneren als een educatief platform die louter educatie bied omtrent dit vlak waaronder een goede risico-management en het correct beheersen van emoties centraal zou staan dus niet als investeringsplatform dus dat mensen bv. kunnen investeren hieren en dan een maandelijks percentage beloofd wordt zoals o.a. beleggingsfonds dit doen. Ik wil dus puur educatie gaan aanbieden. Nu vroeg ik mij af of dit legaal is, aangezien ik ook weet dat wanneer het gaat over beleggen er wel eens aparte wetgevingen van toepassing kunnen zijn. Mijn vraag is dus mag ik een cursus verkopen waarin ik mijn kennis en ervaring over het traden in forex van de laatste 7 jaar aanbied aan mensen?
Alvast bedankt!

Reclame

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding