Wat te doen?

evgoeth
Topic Starter
Berichten: 557
Locatie: Ten zuiden van Antwerpen

Wat te doen?

#1 , 13 jan 2020 13:47

Tijdens het checken van mijn bankrekening vandaag viel me iets vreemds op.
Een storting van 5 euro. Het is afkomstig van een Duitse bankrekening en de afzender is de firma PPRO Financial Ltd.

Nu sta ik helemaal perplex. Ben even gaan googelen en deze firma is allesbehalve koosjer.
Blijkbaar zouden ze met hen werken voor terugbetalingen van Ali Express. Maar daar heb ik nog nooit besteld. En wij hebben een betaling gekregen.
Ik heb geen idee wie er ons nog 5 euro moet. Deze firma staat erom bekend om geld te ontvangen en dan nooit goederen te leveren.

Ik heb al een mail gestuurd naar de bank. Maar voor de rest weet ik niet direct wat doen en ik maak me ook wel zorgen, tegenwoordig hoor je echt de vreemdste verhalen …

Iemand raad?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
wanton
Berichten: 9891
Locatie: HEIST , bij-den-berg

#2 , 13 jan 2020 20:28

Geen terugstorting doen!!
Ik heb gisteren gezien , ik ken morgen!
Toet-anch-Amon

evgoeth
Topic Starter
Berichten: 557
Locatie: Ten zuiden van Antwerpen

#3 , 16 jan 2020 15:37

Heb ik niet gedaan.
Heb het wel gemeld.
En nu is al 3 dagen mijn bankrekening én mijn bank app geblokkeerd.
En je mag bellen en mailen zoveel je wilt, maar er verandert niks.

Alleen aan de selfbank kan ik nog verrichtingen doen, kan ik elke keer de auto voor nemen.
En wanneer het opgelost gaat zijn weet niemand.

Fijn fijn fijn.

Maar wel bedankt om het ons te melden hoor mevrouw, dan kunnen wij een onderzoek instellen!

Reclame

Terug naar “Bank & Beurs”