herschrijving lening

Nico111
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Ja

herschrijving lening

#1 , 06 dec 2019 15:18

Beste

Wij hebben bij het zoeken van nieuwe herfinanciering van onze lening op zoek gegaan naar een bank waar we vrije brandverzekering en schuldsaldo wouwen.

Bank overeen gekomen met voorwaarden vrije van vrije brandverzekering maar schuldsaldo gingen we behouden was bij dezelfde of nu en was/is blijkbaar interessanter??...

Door de drukte van de woonleningen dossier door afschaffing woonbonus hebben we ergens in de week snel binnen gesprongen en volgende papieren ondertekend : aanbod woonkrediet en aanvraag woonkrediet

alles opgestuurd naar ons aangestelde notaris.

Bij het rustig nalezen van documenten gezien dat er brandverzekering gekoppeld is bij het aanspreken aan de bank is het wat afgekest en wil geen samenwerking meer met mensen zoals ons ?? we waren duidelijk vanaf het begin is woord tegen woord , wil samen zitten maar zal waarschijnlijk niet anders willen.

ik weet dat het dom was van snel ter plaatste te tekenen maar is een goeie les.

nu door dat het vertrouwen deels weg is overwegen we eventueel te veranderen van bank maar welke gevolgen kan ik hebben

aangezien 1 deel ...€ bij noataris zit en dan 2 appart gesplitste delen samen goed voor 100 00€ waar wat verbouwing geld marge in gerekend zit dit zit in mandaat bij de bank scheelde ons notaris kosten...

eventuele dossier kosten kan ik nog berijpen maar geen zin om dossier eventueel volledig stop te zetten en achterna nog moeten betalen voor geld die ik nooit zal zien?? want het mandaat gedeelte snap ik niet zo goed en als ik ondertekend heb heeft hij er misschien zovizo recht op ?


alvast bedankt

Reclame

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding