Gisteren brief ontvangen zwarte lijst

Clfontaine
Topic Starter
Berichten: 9
Juridisch actief: Nee

Gisteren brief ontvangen zwarte lijst

#1 , 15 okt 2019 12:27

Hallo allemaal,
Gisteren heb ik een brief gekregen van de bank dat ik op de zwarte lijst kwam te staan. Dit is ook de eerste brief die ik er van gekregen heb en heb dan ook direct alle achterstand schuld betaald.
Natuurlijk komt dit ongelegen en ik weet dit is men eigen fout, nu zijn we juist bezig met een aanvraag voor een hypothecair krediet..
Zijn er mensen die toevallig wel op de lijst vermeld staan zonder schulden en die een krediet hebben ontvangen?
Hopelijk krijg ik binnenkort goed nieuws.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#2 , 15 okt 2019 12:37

Normaal kan je dikke pech hebben.

Je komt enkel op de zwarte lijst wanneer je minstens 3 maanden achterstal heeft.

En als je er dan op komt kan je er enkel vanaf 12 maanden nadat alles is betaald.

Ik hoop voor je hypotheek lening dat je een zeer mee gaande bank heeft ???
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

Clfontaine
Topic Starter
Berichten: 9
Juridisch actief: Nee

#3 , 15 okt 2019 13:54

Normaal kan je dikke pech hebben.

Je komt enkel op de zwarte lijst wanneer je minstens 3 maanden achterstal heeft.

En als je er dan op komt kan je er enkel vanaf 12 maanden nadat alles is betaald.

Ik hoop voor je hypotheek lening dat je een zeer mee gaande bank heeft ???
Ik weet het, maar het gaat hier over een kredietkaart van ongeveer 30 euro overschreden bedrag, compleet vergeten natuurlijk
Ik hoop het. Er wordt vandaag nog een dossier ingediend.
Laten we hopen..

Reclame

MenM
Berichten: 33

#4 , 30 okt 2019 15:43

De hoogte van het bedrag maakt voor zover ik weet niets uit. Mijn vrouw is ooit ook een keer op die lijst gekomen omdat ze een factuur van 25 euro vergeten betalen was. Na 12 maand is dat gelukkig wel weer in orde.
Maar ons hypothecaire lening liep gelukkig al even dan. Geen problemen mee gehad voor de rest.

Terug naar “Bank & Beurs”