Onterecht aandeel verworven in portefeuille

pieter90
Topic Starter
Berichten: 37
Juridisch actief: Nee

Onterecht aandeel verworven in portefeuille

#1 , 13 mei 2019 09:21

Hoi,

Ik zag dit weekend dat er uit het niks een aandeel in mijn portefeuille zit waar ik nog nooit van gehoord heb. Mijn effectenrekening is quasi leeg en nu bezit ik TWV 50.000 euro aandelen die ik precies zelfs gewoon kan verkopen. Bij de transactie staat ook niet 'aankoop' maar deponering.

Iemand die weet wat ik hiermee moet doen, cashen en opdoen lijkt me niet de verstandigste oplossing? 😛

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Didymus
Berichten: 2061

#2 , 13 mei 2019 09:41

Beginnen met uw broker op de hoogte te brengen van de vreemde beweging op uw rekening?
"sowieso" schrijf je zo.

jefke007
Berichten: 1812

#3 , 13 mei 2019 11:51

Laat ons hopen een schenking van iemand die liever onbekend wil blijven

Reclame

asperger
Berichten: 6497
Juridisch actief: Nee
Locatie: Lier

#4 , 13 mei 2019 12:00

Dat is waarschijnlijk de eerste test van wat men "helikoptergeld" noemt :lol: :lol: :lol: !
https://www.wat-betekent.nl/helikoptergeld/

Wat is de naam van die aandelen?
"Politici verkiezen echter liever de bedenkelijke heldenstatus van betweter te belichamen tegenover die van de minus habens." (Victor Dauginet in "Het belaste land", pagina 72)

pieter90
Topic Starter
Berichten: 37
Juridisch actief: Nee

#5 , 13 mei 2019 20:29

Akzonobel aandelen. Blijkbaar foutief op mijn rekening gestort geweest na kapitaalverhoging waar bestaande aandeelhouders voordelig konden op intekenen. Ik mocht ze niet houden 😁

Terug naar “Bank & Beurs”