overal bij bank geweigerd

kirikos
Topic Starter
Berichten: 106
Juridisch actief: Nee

overal bij bank geweigerd

#1 , 30 mar 2019 11:50

Heb aantal aanvragen gedaan bij banken en wordt telkens geweigerd heb meermaals lijst van de nationale bank gevraagd en alles bleek in orde!
Hoe kan ik weten waarom ik telkens geweigerd wordt?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#2 , 30 mar 2019 11:54

Dit komt uit het verleden, je heeft ooit op de zwarte lijst gestaan, als je er af komt duurt het soms nog jaren eer men je een lening gaat geven.
Als je natuurlijk zeer veel verdiend ga je sneller een lening krijgen, ook al heeft je in het verleden op de zwarte lijst gestaan.

Het ene hangt aan het andere vast, heb mensen gekend die 6 jaar na de zwarte lijst pas een autolening kreeg, ook al hadden zij een normaal inkomen .
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

Lanox
Berichten: 3521
Juridisch actief: Nee

#3 , 30 mar 2019 11:58

Geweigerd voor wat? Een rekening, een lening, een job, …?

Reclame

kirikos
Topic Starter
Berichten: 106
Juridisch actief: Nee

#4 , 30 mar 2019 12:09

Klopt heb wel eens op zwarte lijst gestaan maar dat is ondertussen al jaren geleden gedaan.
Ondertussen bezit ik wel kredietkaarten en dergelijke heb ook onlangs een visa kaart gekregen voor een klein bedrag maar eender wat ik aanvraag wordt onmiddellijk geweigerd en ik snap niet waarom?
Heb geen schulden of niks en ja heb wel een auto lening gekregen.

Terug naar “Bank & Beurs”