Melding NBB

TiboSt
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Melding NBB

#1 , 23 mar 2019 13:52

Hallo.
Voor persoonlijke doeleinden waren ik en mijn partner opzoek naar een persoonlijke lening. Beiden werken we vast en hebben wij nog nooit een lening afgesloten. Wij zitten bij kbc dus ook zijn wij als eerst hiernaar geweest. Na alles te bekijken zag het er goed uit. Tot er blijkbaar gemerkt werd dat ik op de zwarte lijst sta tot mijn verbazing. Meteen de gegevens opgevraagd, sta ik hier blijkbaar op voor een bedrag van €47 aan belfius. (Zelf nooit een belfius rekening geopend) na wat rondbellen was dit blijkbaar mijn jongeren rekening die mijn ouders hadden geopend toen ik 15jaar was. Deze werd toen nooit echt gebruikt omdat ik niet werkte. Blijkbaar heeft belfius naar mijn oud adres afschriften blijven sturen zodat er telkens kosten afgingen tot €47 euro. Dit hebben ze 5 jaar lang blijven doen, en in 2016 afgesloten. Ik ben hiervan nooit op de hoogte geweest en nooit de vraag gekregen om dit te voldoen. Alsook van de melding van nbb niet op de hoogte gebracht. Ik heb meteen die schuld vereffend maar alsnog kan ik geen lening krijgen terwijl wij zeker krediet waardig zijn. Valt hier iets aan te doen?

Reclame

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding