In sommige gevallen is het net geniaal als je bepaalde mannen of vrouwen uit je omgeving verwijderd
Het feit dat ze je niet arm hebben geprocedeerd (je hebt namelijk nog een computer en je kan je internet nog betalen) wil zeggen dat je het geniaal hebt aangepakt ^^
Anyhow probleempje is dat het meisje op haar werk eerst wou getuigen dat hij dat papier heeft laten tekenen op haar werk (onwettig volgens een bankdirecteur) maar nu durft ze ineens niet meer, waarom weten we niet maar ze is precies een beetje bang.
We zullen nog eens proberen van haar te overtuigen want we hebben haar getuigenis echt nodig..
Stel dat het ons lukt om de uitgaven met haar bankkaart in twijfel te trekken, gaat men dan automatisch onderzoek doen naar waar het geld naartoe is? Of dienen we altijd er een notaris op te zetten? Naargelang wat ik hoor kosten die mensen namelijk meer geld dan je kan verdienen.
Maar zelf dan, kan meneer niet beweren dat hij dat moest kopen voor zen vrouw? (beide kaarten hadden zelfde paswoord en dat wist hij)
Dan moeten we al kunnen aantonen dat meneer iets heeft gekocht terwijl ze op haar werk zat, dat onmogelijk voor hen beiden kan geweest zijn...
Daarom hoop ik dat die kledij die zen ex haar kind aanhad via men zus haar kaart zijn gekocht.. Ik denk dat we daarmee wel twijfel kunnen zaaien.. waarom anders kledij kopen voor zijn ex terwijl ze zoveel kosten hadden.
En zelf dan, moet die notaris erop gezet worden voor of na het in twijfel is getrokken?
EDIT: btw blijkbaar is mijn tante er al voor naar de notaris geweest (wel zonder jouw uitleg van die kaarten) en de notaris beweerde dat hij het zodanig had laten verdwijnen dat je er niet veel aan kan doen, dus waarschijnlijk is hij met al het geld weg. Al wat we dus wel kunnen doen is ervoor zorgen dat de schulden effectief door 2 worden gedeeld en niet op de nek van men zus vallen zoals haar man momenteel ook nog eens probeert