geblokkeerde rekening

ca_t
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

geblokkeerde rekening

#1 , 20 mar 2018 08:41

Beste
kan het dat een vestiging van de huurwaarborg op 2 namen staat en dat de uiteindelijke rekening op 1 naam wordt gezet?
Het staat duidelijk in de vestiging dat 2 personen de huurder zijn en dat de rekening op naam staat van de huurder.


Dit is mij overkomen.
ik heb 11 jaar in een huurhuis gewoond waarvan de 1ste 2 jaar met mijn ex. Na 11 jaar ga ik verhuizen en blijkt dat de waarborg alleen op zijn naam staat. Terwijl op de vestiging van de huurwaarborg op beide namen staat.
Nu wil hij het document niet ondertekenen voor de vrijgave van de waarborg omdat daar mijn rekeningnummer op staat. Logisch aangezien ik daar nog 9 jaar alleen woonde. En ik de waarborg betaalde. Hij zei me dat hij mijn volmacht had ingetrokken op het moment dat hij hoorde van de bank dat de waarborg zou vrijkomen. Want hij wist dit zelf ook niet dat dit op zijn naam stond. Maar welke volmacht?
Zelf wist ik niet dat de rekening alleen op zijn naam staat. Bij de bank zelf kunnen ze dit ook niet verklaren.

kan iemand mij meer uitleg geven over de waarde van het document vestiging huurwaarborg.

alvast bedankt

Reclame

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding