Ik ben een van de vele Arcopar-slachtoffers. Nu ben ik geen voorstander van de staatswaarborg, ik vind dat de verantwoordelijken moeten gedagvaard worden en veroordeeld tot de terugbetaling van de spaarcenten van de slachtoffers.
Ik dacht daarvoor aan te sluiten bij Deminor, maar zou dat zin hebben ? Iemand ervaring ?
Het is een feit dat ik me dat ding heb laten aansmeren op naam van mijn toen minderjarige zoon, voor zijn spaarcenten. Ik zat toen in een vechtscheiding, en het was veiliger, zeiden ze. Zo kon mijn ex die rekening niet plunderen. Dat was toen nog bij Bacob-bank (of misschien zelfs nog BAC, ben niet zeker).
Nu hebben ze toen zeker niet gezegd dat dit eigenlijk om een belegging ging, en niet om een spaarformule.
Maar nu dat toch het eerste blijkt te zijn : mag dat eigenlijk, een belegging aansmeren aan een minderjarige ?
Ik zal waarschijnlijk niet de enige zijn in die situatie ; ik denk dat er veel mensen zijn die hebben ingetekend op naam van hun minderjarige kinderen.
Zou het zin hebben om in mijn eentje een procedure op te starten ? Of mijn ondertussen meerderjarige zoon ?