#8 , 21 dec 2014 15:26
Ik wil me eveneens een tv aanschaffen bij Carrefour. En ik heb het geld. Alleen krijg je nu 10% korting op het toestel als je de visa kaart neemt en het toestel je eerste aankoop is met die kaart.
Gelet op de aankoopprijs lijkt me dit wel verleidelijk. Ze hebben 3 kaarten: Gold, Classic en Basic. Ik zou de lichtste vorm nemen, Basic, zonder jaarlijkse vaste bijdrage. De Visa-kaart kan gewoon aangewend worden als debetkaart (vanzelfsprekend), en zo zou ik die eerste aankoop dan ook betalen: direct én volledig, maar wel met de nieuwe kaart (geen afbetalingen en dergelijke). Er zou wel een bijdrage zijn van 6 euro per 6 maanden voor het gebruik als debetkaart maar het voordeel dat ik kan doen is veel groter. Over een jaar zeg ik die kaart misschien ook gewoon op, op bovenvermelde wijze, terwijl ik die mogelijks maar 1 maal zal gebruikt hebben voor de aankoop van de tv.
Toch kwam ik het hier graag nog eens aftoetsen: zie ik iets over het hoofd? Iemand slechte ervaringen of verhalen over deze Visa-kaarten?