Factuur en verplaatsingskosten

sethje4
Topic Starter
Berichten: 81

Factuur en verplaatsingskosten

#1 , 18 feb 2019 19:11

Wonen nog geen jaar in nieuwbouw. In onze nieuwbouw zit een ventilatiesysteem. Ventilatiesysteem begon 's nachts toeren te maken en veel lawaai. Gebeld naar firma. Deze sturen iemand langs. Dat optoeren was blijkbaar normaal en een vorstbeveiliging. Technieker heeft via laptop iets aangepast zodat hij dit niet meer doet. Ook heeft hij het laagste toerental nog bijgesteld zodat ventilatie minder lawaai maakt.
Nu krijgen wij een factuur va 160 euro. Deze is nog geen 30 minuten binnen geweest. Zowel een verplaatsinvsvergoeding per minuut en nog een per km aangerekend. Meer dan 80 euro verplaagsingskosten voor iets wat nog binnen garantie is veronderstel ik? Mag dit zomaar?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
asperger
Berichten: 6497
Juridisch actief: Nee
Locatie: Lier

#2 , 18 feb 2019 19:15

Dit kan perfect. Ik krijg geregeld van dat soort rekeningen voor interventies in mijn eigendommen.
"Politici verkiezen echter liever de bedenkelijke heldenstatus van betweter te belichamen tegenover die van de minus habens." (Victor Dauginet in "Het belaste land", pagina 72)

sethje4
Topic Starter
Berichten: 81

#3 , 18 feb 2019 19:32

Ik kan beter ook in ventilatie gaan doen dan 😂

Reclame

asperger
Berichten: 6497
Juridisch actief: Nee
Locatie: Lier

#4 , 18 feb 2019 19:35

Ook loodgieter, cv-man, elektrieker of, bovenal, opsteller van vrij nutteloze maar verplichte certificaten allerhande.
"Politici verkiezen echter liever de bedenkelijke heldenstatus van betweter te belichamen tegenover die van de minus habens." (Victor Dauginet in "Het belaste land", pagina 72)

Terug naar “Andere”