Bestelling Fnac.be

Eefje07
Topic Starter
Berichten: 4
Juridisch actief: Nee

Bestelling Fnac.be

#1 , 06 jan 2019 18:00

Dag iedereen

Ik heb geen idee wat mijn rechten zijn dus ik vuur het af. Ik heb op 18 december 2018 een PlayStation 4 PRO besteld via fnac.be. Er was een speciale actie met 100 euro korting.
Geen melding van uitverkocht of wat dan ook en zou geleverd worden binnen twee dagen. Nu zijn we dus al januari en heb gewoon een mail gekregen dat de levering vertraagd is. Nu als ik nu 1 zou willen bestellen is het product wel in voorraad maar uiteraard 100 euro duurder.
Ik heb gebeld naar de klantendienst en die wist me gewoon te zeggen dat dat van ren Frans depot moet komen...

Kan ik iets doen? Allez, of ben ik niet in mijn recht of wat dan ook?

Groetjes
Evy

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Drone
Berichten: 3029
Locatie: st-niklaas

#2 , 06 jan 2019 19:20

u moet geen nieuwe bestelling plaatsen, FNAC moet uw bestelling leveren aan de voorwaarden op de moment dat u de bestelling plaatste.

dat door de eindejaarsperiode wat vertraging op bestellingen zit is normaal, levertijd van 2 dagen voor een gewild item (consoles) is zo goed als onmogelijk.

stuur de klantendienst nog maal een mail dat u de bestelling binnen de week geleverd wilt zien

als u een standaard antwoord krijgt, stuur hun dan een aangetekend schrijven waarin u de levering van de console voor eind januari eist.

Reclame

Terug naar “Andere”