Online Feedback/Review

sencha
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Online Feedback/Review

#1 , 12 nov 2018 13:44

Dag,

Ik heb een maandje geleden een review op google en facebook achtergelaten van een zelfstandige psycholoog. Sinds dien, heeft ze me 2 emails verzonden waar ik er niet op heeft geantwoord. In de eerste liet ze me gewoon weten dat het een misverstand was en in de tweede email heeft ze me aangevraagd om mijn reviews te verwijderen. Onderaan kan je lezen wat ik heb gelaten als review:

Ik was een patiënt bij mevr. X voor 2 en een half jaar lang. Op een dag kreeg ik het slechte nieuws dat ik ernstig ziek was. Ik had er nood aan om dit met iemand te bespreken, dus nam ik een afspraak bij mevr. X aangezien ze gespecialiseerd is in dit soort zaken. Ik kreeg te horen dat ze me niet verder kon helpen en ze verwees mij ook niet door naar een andere instantie die mij wel zou kunnen begeleiden. Ik werd gewoon aan mijn lot overgelaten. Later zag ik op haar linkedin pagina dat ze wel ondersteuning biedt aan mensen met chronische aandoeningen. Ik vind de manier waarop ik toen behandeld ben heel onprofessioneel en ik vond het belangrijk om mijn verhaal met jullie te delen. Bedankt aan iedereen die de tijd nam om dit te lezen.

Is het in mijn recht om deze review te laten of moet ik ze nu verwijderen? Ik vond het belangrijk om dit verhaal te delen.

Alvast bedankt voor uw begrip.
Laatst gewijzigd door sencha op 12 nov 2018 14:13, 4 keer totaal gewijzigd.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Gebruiker21
Berichten: 10787
Juridisch actief: Nee

#2 , 12 nov 2018 14:15

Als de review strookt met de werkelijkheid, hebt u het recht deze te laten staan.

Off topic: Als lezer van deze review stel ik me echter wel wat vragen: waarom wou / kon de mevrouw in kwestie u niet verder helpen? Ze moet toch een reden opgegeven hebben? Het zou fair zijn moest je die reden ook vermelden.

Chronisch ziek is ook nog iets anders dan terminaal ziek. Ik kan me voorstellen dat mevrouw bijvoorbeeld wel ondersteuning wenst te geven / kan geven aan mensen die bijvoorbeeld diabetes of een andere chronische, maar niet meteen dodelijke ziekte hebben, maar dat ze het niet ziet zitten om bijvoorbeeld terminale kankerpatiënten te begeleiden. Dit is haar goed recht om deze patiënten vriendelijk te weigeren (als zij zelf denkt dat ze deze patiënten niet goed genoeg kan opvangen).
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

Reclame

Terug naar “Andere”