Hallo,
Ik heb even een vraag over garantie van een schuifraam. We stellen 2.5 jaar na plaatsing een gebrek vast en we hebben 10 jaar garantie.
Ik het midden van van het vaste stuk raam is de middenbalk gezakt, hierdoor kan ons schuifraam maar half meer open. De technische dienst is gisteren geweest, mijn vrouw was thuis en heeft de uitleg mogen ontvangen:
Ze begrepen dat dit niet leuk was maar dit kon niet opgelost worden. Normaal maken ze indien een grote lengte zoals bij ons de middenste balk in de betonbalk extra vast, echter bij ons ging dit niet omdat wij gekozen hebben voor een ingebouwd screen. En weg waren ze...
Ik kan hier natuurlijk niet mee leven. Zij hebben me deze screen zelf aanbevolen en verkocht, wat trouwens een peperdure optie was... .
Ik heb toen ik het nieuws hoorde onmiddelijk het bureau gebeld en zij konden enkel maar bevestigen. Dat ik me hier niet bij zou neerleggen wekte blijkbaar geen indruk.
Iemand een idee welke opties ik heb? Te nemen stappen? Dit is toch echt niet normaal?
Alvast bedankt,