Renovatie werken in fitness

Bart2018
Topic Starter
Berichten: 3
Juridisch actief: Nee

Renovatie werken in fitness

#1 , 24 okt 2018 18:32

Ik zit even met een vraag...

Onlangs werd er in mijn fitness-club aangekondigd dat er renovatiewerken gingen plaatsvinden (van maandag 22 oktober tot en met zaterdag 10 november.). Via mail en in de club werden leden hiervan op de hoogte gesteld. Aanvankelijk werd ons beloofd dat we op 29 oktober terug konden sporten mits beperkte toegang tot de kleedkamers en douches...

Vandaag ontvang ik een nieuwe mail met daarin de aankondiging dat de club nu tijdens de volledig verbouwingsperiode zal gesloten zijn, en pas geopend zal worden op 12 november i.p.v. de eerst afgesproken datum van 10 november. Dit zijn 22 dagen waarop klanten geen toegang krijgen tot de club.

Is er een gerechtigde basis in dewelke ik een compensatie (bijvoorbeeld, deel terugbetaling van maandelijks abonnement) kan krijgen...

Bedankt voor het lezen.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Bart2018
Topic Starter
Berichten: 3
Juridisch actief: Nee

#2 , 24 okt 2018 22:29

Mijn vraag is eigenlijk of dit zomaar is toegestaan...

mava105
Berichten: 22258
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#3 , 25 okt 2018 08:42

Tenzij jij binnen 5 jaar nog fitness gaat willen doen in een oude en versleten zaak.

Reclame

Terug naar “Andere”