Pagina 1 van 1

De lijn

Geplaatst: 09 okt 2018 19:09
door Konijnen
Beste
Op 8/9/18 kocht mijn zoon een studenten buspas van de lijn. Deze zou geleverd worden per post. We hebben deze nog steeds niet ontvangen en de dienst aankoopbewijzen van de lijn geeft toe dat er vertraging is. Ondertussen moeten wij extra onkosten maken. We hebben hun een tweetal weken Geleden gecontacteerd over deze situatie Maar ze schuiven hun verantwoordelijkheid van hun af. Graag had ik geweten of zij deze extra onkosten moeten vergoeden of terugbetalen. Mvg

Re: De lijn

Geplaatst: 09 okt 2018 19:12
door LeenW
Beloven zij een concrete levertermijn?

Re: De lijn

Geplaatst: 09 okt 2018 19:35
door denlowie
Waarom niet eens naar een lijn winkel gaan ?

Re: De lijn

Geplaatst: 10 okt 2018 11:38
door Konijnen
Ja de KUL had gezegd binnen 1 week ondertussen wachten we al een maand. De lijnwinkel heeft ons sinds vorige week een tijdelijke buspas gegeven voor een maand dus voorlopig is hij wel gesteld. Het is enkel de kosten vóór de tijdelijke bus pas terug Vergoed te krijgen