Hoe kan men zich uitschrijven

denlowie
Topic Starter
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

Hoe kan men zich uitschrijven

#1 , 19 sep 2018 15:37

Hoe kan men zich uitschrijven als horeca uitbater van tripadvisor, want het zijn de klanten die je kunnen inschrijven .
Je kan je uitschrijven als je de zaak stopt of overlaat maar zo niet!

Zij publiceren wel foto's van de zaak !
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
LeenW
Berichten: 12813

#2 , 19 sep 2018 16:34

Geen idee eigenlijk, op zich is de vrijheid van meningsuiting natuurlijk belangrijk en kan men denk ik niet eisen dat men niet over uw zaak mag praten.

denlowie
Topic Starter
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#3 , 19 sep 2018 16:49

Maar de laatste zaken die ik op een horeca platform heb gelezen is toch er zeer ver over dat men gaat hoor, een zaak in de grond boren als dit al praten is en een vrije meningsuiting??
Het gaat verder er zijn kleine bedrijfjes die tegen betaling je goede recensies geven, en er zijn er die je concurrent de grond in boren.
Ik lees de daarnet nog in Limburg dat men maanden op voorhand reserveert in een restaurant omdat men goede recensies heeft op tripadvisor .
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

Reclame

LeenW
Berichten: 12813

#4 , 19 sep 2018 17:11

Vrije meningsuiting eindigt natuurlijk waar het laster en eerroof wordt, maar schrijven dat je het niet lekker vond moet zeker kunnen.

Geven die websites ook niet de kans aan de zaakvoerder om weerwoord te geven?

denlowie
Topic Starter
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#5 , 19 sep 2018 17:40

Geven die websites ook niet de kans aan de zaakvoerder om weerwoord te geven?
Soms wel, maar wat kan je soms erop zeggen ?

Ik zelf heb daar een paar jaar geleden iets opgezet die eigenlijk afschuwelijk was om op te eten, dan heeft tripadvisor voor gesteld voor een confrontatie, ik stemde mee in maar de eigenaar van het restaurant die wou niet en een 2 a 3 maanden gingen ze in faillissement

Als je zeer veel uit eten gaat zoals ik, dan kom je wel wat tegen hoor, en zeker op de weekdagen.

Als ik dit allemaal op tripadvisor moet zetten dan zou ik toch 1/2 zijn die onder maats is .
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

Terug naar “Andere”