Blokkeren registratie op basis geolocatie in ER

denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

Re: Blokkeren registratie op basis geolocatie in ER

#16 , 04 sep 2018 10:18

Ik ben er geweest en naast mijn vriendin woont er een Roemeense familie met twee kleine kinderen (8 en 4 jaar) man werkt in de meubelsector en de vrouw gaat burelen gaan schoonmaken, en ze zijn hier nu een 5 tal jaar, en ze spreken al mooi Nederlands, vrouw het best, maar de man volgt nog lessen.

En ja dit zijn voor mij althans zeer brave en eerlijke mensen, het huis (oud) dat ze bewonen hebben ze gekocht !!!

En toch hebben ze hier in Belgie een slechte naam dat het dieven en bedriegers zijn, en er zullen zeker er daar ook bij zijn, maar dit vind je ook bij alle bevolking groepen. .
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Lanox
Berichten: 3518
Juridisch actief: Nee

#17 , 04 sep 2018 10:32

"Heeft iemand dat hier beweerd? Alleen heeft uw schoonfamilie hetzelfde profiel als de meeste oplichters
Dus de meeste oplichters zijn Roemenen en de meeste Roemenen zijn oplichters?"
Al eens in het land geweest?
Dit stinkt naar racisme voor mij, bent u misschien NVA er of Vlaams Belanger?
Niet dat het er ook maar iets toe doet, maar mijn zoontje zijn speelkameraadje is een Roemeen.
Ik ben niet van plan om me woorden in de mond te laten leggen omdat u blijkbaar niet in staat bent begrijpend te lezen en misschien ook een paar lessen logica gemist heeft.

U heeft uw juridische antwoorden gehad en trekt er maar zelf uw plan mee.

LeenW
Berichten: 12811

#18 , 04 sep 2018 13:51

Als we overgaan tot beschuldigingen van racisme en politieke vergelijkingen, mag hier wel een slotje op.

Reclame

Terug naar “Andere”