onder bewindvoering

reviers
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

onder bewindvoering

#1 , 21 aug 2018 14:34

GOEIEMIDDAG
IK WOU EVEN WAT VRAGEN IK EN MIJN MAN STAAN BEIDE ONDER BEWINDVOERING EN WILLEN ER GRAAG ONDER UIT MAAR VOLGENS HET VREDEGERECHT VAN SINT_TRUIDEN MOET ER 1 VAN ONS TWEE GAAN WERKEN MAAR WE KUNNEN DAT NIET WEGENS MEDISCHE REDENEN HOE KUNNEN WIJ DAT HET BESTE OPLOSSEN IK HAD OOK HULP GEVRAAGD AAN DE KONING EN IK KRIJG VAN HET HULPFONDS VAN DE KONINGIN EEN TEMOETKOMING MAAR DE BEWINDVOEDER MOET ZIJN GOEDKEURING EN OOK ZEGGEN OF IK DAT GELD KRIJG EN OP MIJN REKENING GESTORT WORDT OF OP ZIJN REKENING WAAR HIJ AAN KAN
KAN DAT ZOMAAR
VRIENDELIJKE GROETEN REVIERS SMETS

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
willyboy
Berichten: 897

#2 , 21 aug 2018 16:17

De hamer van de vrederechter is gevallen . Je bent machteloos . Het kan allemaal zomaar . Mijn vader en moeder werden op dezelfde dag onder de hamer geplet .

Franciscus
Berichten: 38599

#3 , 21 aug 2018 21:03

Vraag een waarom staan jullie onder bewindvoering?
Bent u al naar het OCMW of naar een http://www.caw.be geweest?
Daar al eens navraag gedaan.
Normaliter wordt elk inkomen op de derderekening gestort gezien u handelingsonbekwaam bent.

Reclame

willyboy
Berichten: 897

#4 , 21 aug 2018 21:36

Het ocmw of caw bezoeken zal een gerechtelijke beslissing niet wijzigen . Natuurlijk is het verhaal veel groter dan T.S hier vermeld . Maar de hamer is gevallen .

Franciscus
Berichten: 38599

#5 , 21 aug 2018 21:50

Tegen elke beslissing kan men in beroep gaan of een bewindvoering kan men zelfs laten terugdraaien zelfs op vraag van de onder bewind gestelde.
http://www.ejustice.just.fgov.be/cgi_lo ... 2013031714

willyboy
Berichten: 897

#6 , 22 aug 2018 10:26

Dit is de theorie ...veel geluk hiermee .

Franciscus
Berichten: 38599

#7 , 22 aug 2018 10:34

Dat is de wet.
Uiteraard moet men wel de procedures volgen.

willyboy
Berichten: 897

#8 , 22 aug 2018 14:02

Waar gaan mensen het geld halen om een procedure te maken ? Van de bewindvoerder om hem te dagvaarden ? Wie gaat zijn kosten als advocaat bewindvoerder betalen ? Hijzelf zeker ?

reviers
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

#9 , 23 aug 2018 14:19

dan kan ik niets doen er tegen hij is toch mijn geld dat op een geblokeerde rekening staat en ik heb dat nodig omdat wij financieel niet rond komen met 150per week
groeten reviers smets

Terug naar “Andere”