Pakket achterhouden

Sofie VS
Topic Starter
Berichten: 4
Juridisch actief: Nee

Pakket achterhouden

#1 , 21 aug 2018 14:24

Ik heb een pakket opgestuurd met postNL, deze is in het land van bestemming geraakt, maar nooit afgeleverd bij de klant. Heeft 3 dagen in het depot gestaan. Er is een onderzoek gestart op donderdag en vrijdag is het terug naar België gestuurd. Nu staat het al drie dagen in het depot in Wommelgem. Het zou normaal terug naar mij teruggezonden worden, maar ze zouden het houden tot het einde van het onderzoek. Kan dit zomaar?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Inazuma
Berichten: 9768
Juridisch actief: Nee
Contacteer: Website Twitter

#2 , 21 aug 2018 16:34

Wie startte een onderzoek, en waarom ?

Sofie VS
Topic Starter
Berichten: 4
Juridisch actief: Nee

#3 , 21 aug 2018 17:45

Het onderzoek werd gestart door postnl. Daar had ik het pakket mee proberen op te sturen. Eerst was het 3 dagen blijven liggen in het Postnl punt daarna in NL geraakt, daar werd het pak vertraagd. Ik wilde weten waarom en daarvoor moest er een onderzoek gestart worden. Na 3 dagen daar vertraagd te zijn werd het vrijdag ineens terug gescand enzo zaterdag nacht 4x in België gescand. Maandag terug gebeld maar ze konden mij niets verder vertellen enkel dat het terug naar mij zou afgeleverd worden en dit waarschijnlijk vandaag. Om vandaag te horen dat het onderzoek moet afgerond zijn om te bekijken waar het pakket naartoe gaat.

Reclame

Terug naar “Andere”