Ik heb een vraag: ik heb paar maanden geleden ontstoppingsdienst nodig op een zaterdag. Ik vond via internet ontstoppingen uit boom 24/24 beschikbaar. We belden naar dit nummer en niemand nam op. Er belde kort daarna iemand meteen terug van het bedrijf. Wij vroegen of er iemand kon langskomen die dag. Helaas ging dit niet en konden ze pas maandag langskomen. We hadden de afspraak vastgelegd omdat we niet meteen iemand anders vonden. na dit telefoontje toch iemand anders gevonden, dus we belden die dag meteen terug naar Turbo om te melden dat het niet meer nodig was.
De maandag erop kregen we opeens tel van Turbo met de melding dat ze net bij een klant vertrokken en of het nu paste om langs te komen. Mijn man antwoordde dat hij de afspraak zaterdag nog geannuleerd had en het niet meer nodig was. De mannen aan de andere lijn reageert: oke dan zal dit niet goed doorgegeven zijn van de bureau. We melden dit aan hen.
Na een paar weken kregen we de melding in de bus dat we 75 euro moesten betalen. wij vielen beiden uit de lucht want volgens hun site moet je die kosten betalen voor annulatie de dag zelf en wij hadden zaterdag geannuleerd, twee dagen ervoor dus. Ik heb met het bedrijf gebeld die me botweg antwoordde dat we te laat hebben geannuleerd en toch die kosten moeten betalen! Weet er iemand of dit wel legaal is en op welke manier ik dit het best oplos? Wij hebben tot hier toe geweigerd om te betalen waardoor de koste nu al 90 euro zijn en zij dreigen met gerechtelijke stappen.