Cashvoordeel


Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#17 , 27 jun 2018 19:05

Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

WP002
Berichten: 1479

#18 , 28 jun 2018 11:05

Daar gaat het niet om. In de mail staan enkele tips over hoe je van dergelijke kwieten afgeraakt.

Reclame

denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#19 , 28 jun 2018 11:34

Daar gaat het niet om. In de mail staan enkele tips over hoe je van dergelijke kwieten afgeraakt

.
Dit is juist, maar de vraag is doen ze iets onwettelijk, ik kan me onmogelijk voorstellen en zeker in Nederland niet dat zij over de schreef gaan?

Dat deze mensen want dit gebeurt in call centers op de snede van het mes lopen is zeker, zolang je het gesprek niet kan beluisteren tast men in het duister.

Jaren geleden was er zo iets met Duitse abonnementen, de kranten stond er vol van, maar helaas dit tijdschrift bestaat nu nog hoor! en ik spreek van de jaren 80 a 1985, de mensen geraakten er niet van af.

Ik noem hier geen namen, maar als je de naam wil dan stuur ik je die wel door !

Deze praktijken zullen blijven bestaan, dit zijn de trukken van de foor 8_)
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

Angeliquevr
Topic Starter
Berichten: 3
Juridisch actief: Nee

#20 , 28 jun 2018 15:06

Hoi! DAS waarbij ik verzekerd heb heeft hen gecontacteerd en cashvoordeel heeft gereageerd dat ze mijn dossier reeds gesloten hebben dus ze hadden inderdaad geen poot meer om op te staan :-). Ik ben wel opgelucht natuurlijk :-)

Didymus
Berichten: 2061

#21 , 29 jun 2018 13:38

Nog eentje (opnieuw niet-Belgisch) die zich met dergelijke praktijken inlaat: http://www.standaard.be/cnt/dmf20180629_03589230
"sowieso" schrijf je zo.

Terug naar “Andere”