Klacht tegen <reisorganisatie>

Roosenstiker
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Ja

Klacht tegen <reisorganisatie>

#1 , 17 apr 2018 09:42

Graag dienen wij een klacht in tegen <reisorganisatie> - de maatschappij die halsstarrig blijft weigeren om enerzijds te reageren en anderzijds ons een schadevergoeding te geven - terwijl wij dus door de bevoegde luchtvaartinstanties gelijk hebben gekregen (zie bijlage en mail onderaan).

Kan u ons op weg helpen ? Welke stappen dienen wij verder te ondernemen.
Ons is het minder om het bedrag te doen - eerder een principiële zaak ... dat zulke maatschappijen de arrogantie blijven hebben en handelen alsof ze ongenaakbaar zijn.


Hopend op een gunstig gevolg



___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Geachte,

In dat geval kunt u de zaak voorleggen aan de rechtbank.

Ter informatie: de rechtbank die territoriaal bevoegd is om kennis te nemen van een verzoek om schadeloosstelling op grond van een luchtvervoerovereenkomst en/of Verordening (EG) 261/2004, is -naar keuze van de aanvrager- de rechtbank die zich bevindt ofwel in het rechtsgebied waar de plaats van vertrek of van aankomst is gelegen, ofwel in het rechtsgebied waar de luchtvaartmaatschappij haar statutaire zetel, haar hoofdbestuur of haar hoofdvestiging heeft.

In België verjaren deze vorderingen na een periode van één jaar (vanaf de vlucht).

Voor meer informatie over gerechtelijke procedures, raden wij aan contact op te nemen met een bureau voor juridisch advies (gratis), advocaat of wetswinkel.

Met vriendelijke groeten,,

FOD Mobiliteit en Vervoer
Directoraat-generaal Luchtvaart
Strategische Cel - Passagiersrechten

City Atrium (6de verdieping - locker PAX) - Vooruitgangstraat 56
B - 1210 Brussel

Tel : + 32 2 277 44 00
E-mail: passenger.rights@mobilit.fgov.be
http://www.mobilit.belgium.be

Van: "" <>
Aan: "passenger rights" <passenger.rights@mobilit.fgov.be>
Verzonden: Vrijdag 9 maart 2018 10:00:26
Onderwerp: Klacht tegen <reisorganisatie>

Beste,


Ondertussen hebben wij blijkbaar gelijk gekregen bij de AESA - DIRECCIÓN DE SEGURIDAD DE LA AVIACIÓN CIVIL Y PROTECCIÓN AL USUARIO.
<reisorganisatie> gaat blijkbaar daar ook van op de hoogte worden gesteld.

Mochten zij niet reageren - waar ik een beetje vanuit ga - hebben wij dan nog mogelijkheden ?

Alvast dank !
Laatst gewijzigd door Bart op 19 apr 2018 18:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Geen bedrijfsnamen aub

Reclame

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding