TV Vlaanderen

gdb1943
Topic Starter
Berichten: 3
Juridisch actief: Nee

TV Vlaanderen

#1 , 1 jaar 1 maand geleden (14 feb 2018 09:05)

Wegens financiele problemen heb ik de domiciliering op mijn bankrekening voor de maand maart laten blokeren, door omstandigheden werd drie keer de domiciliering niet uitgevoerd. Daarvoor kreeg ik een herinneringsboete van 25 euro.
Na afspraak met de provider werd de achterstand ingehaald in de maand juli, door een misverstaand werd die boete niet betaald.Ondertussen werd mijnn smartcard vanaf 22/06 geblokeerd, de betalingen werden normaal gedaan tot en met september waarin TVVlaanderen mij als wanbetaler schrapte.
In augustus werd nogeens 25 euro boete aanngerekend wegens niey uitvoeren van domiciliering.
In de algemene voorwaa'rden die ik ontving word geen melding gemaaakt van herinnneringsboeges voor niet domiciliering.
Kan ik die tweede boete aanvechten en tevens de terugbetaaling vragen van de drie maanden die betaald werden maar waarvoor geen beelden doorgezonden werden.

Edgar W.
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Niet direct geholpen op het forum? Kijk even op Jureca.be voor snel en betaalbaar juridisch advies. of bel gratis onze helpdesk (09/32.00.065) voor een eerste antwoord op uw vraag.
adizal
Berichten: 490
Locatie: Antwerpen

#2 , 1 jaar 1 maand geleden (17 feb 2018 12:58)

U schrijft zelf.....Wegens financiële problemen heb ik de domiciliëring op mijn bankrekening voor de maand maart laten blokkeren, door omstandigheden werd drie keer de domiciliëring niet uitgevoerd.

Uw uitleg is zeer beknopt en dus ongeloofwaardig...blokkeren,omstandigheden,misverstand enz..
U wil klaarblijkelijk de sancties als gevolg van uw tekortkomingen afschuiven op de provider.
Feit is je werkt jezelf in de nesten en ja je kan altijd de terugbetaling vragen, maar of je ze gaat terugkrijgen is nog maar de vraag.
Het is beter een leeuw te zijn op momenten,
dan een schaap, voor het leven.

Aries
Berichten: 4
Juridisch actief: Nee

#3 , 1 jaar 3 weken geleden (22 feb 2018 11:47)

Je kan je vraag ook stellen aan de ombudsman voor telecommunicatie
http://www.ombudsmantelecom.be/nl/onthaal.html?IDC=36
Ze zijn daar zeer behulpzaam.

Reclame

Terug naar “Andere”