automatisch akkoord met algemene voorwaarden?? Incasso

AFFN
Topic Starter
Berichten: 74
Juridisch actief: Nee

automatisch akkoord met algemene voorwaarden?? Incasso

#1 , 30 nov 2017 10:25

Beste,

Voor diegene die een beetje hebben gevolgd met vorige post dat mijn leverancier zijn afspraak niet was nagekomen met het bouwen van een website binnen de termijn. Heeft hij toch een factuur opgericht en deze via incasso laten gaan. De incasso stuurt mij net een mail met het volgende.

Geachte Heer.

XXXincasso. heeft de inning van de vordering overgenomen van XXX op bovenvermelde achterstallige betalingen. U vindt de details met de berekening in bijlage. Daarbij is rekening gehouden met de algemene voorwaarden van uw leverancier. Bij het aangaan van de samenwerking hebt u die automatisch aanvaard.

Ik wil benadrukken dat Straetus de financiële kant van de zaak heeft geregeld met onze klant en dat de betaling bijgevolg NIET MEER op de rekening van uw leverancier maar op onze rekening moet gebeuren. Deze mail geldt daarvoor als officiële kennisgeving.

Zoals in bijlage vermeld: overleg is altijd beter dan stilte. Bij een snelle reactie kunnen we bovendien de kosten enigszins beperken.
U kan mij op onderstaande nummers altijd bereiken.


Vriendelijke groeten,

Er is nooit een contract ook getekend? Dus klopt dit dat ik zomaar akkoord ben gegaan met algemene voorwaarden want de voorwaarden hebben Wij mondeling geregeld en ik heb op mail staan dat ik hem constant contacteerde en hij nog niet klaar was IN maart.

Ik heb bij de wetswinkel geïnformeerd en die zeggen dat omdat hij zijn helft van de afspraak niet is nagekomen moet ik dit ook niet en dit is namelijk betaling. Dank jullie wel

Reclame

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding