Beste,
Situatie is als volgt:
Vorige maandag bestelde ik bij een welbekende, roncirkelige internetwinkel een product dat scherp was afgeprijsd voor black friday.
Deze zou pas vrijdag verstuurd worden en toekomen in het postkantoor dat ik gekozen had (geen thuislevering).
Tot heden nog steeds geen pakket geleverd, maar via de track&trace info zie ik wel dat het sinds vrijdag gesorteerd is in het sorteercentrum antwerpen.
Na een telefoon naar de leveringsdienst blijkt dat dit niet normaal is, maar de internetwinkel is verantwoordelijk dus zij moeten een onderzoek uitvoeren (wat ze normaal gezien ondertussen ook aan het doen zijn).
In anticipatie dat ik het pakket nooit te zien zal krijgen is mijn vraag het volgende:
De deal (in waarde) die ik toen ben aangegaan met de internetwinkel bestaat ondertussen niet meer, maar hetzelfde product kost (in aparte stukken) 200 euro meer nu.
Kan ik de hudige waarde terugeisen, of moeten ze mij dit product gewoon opnieuw terugzenden (dat ondertussen dubbel zo duur is)? Ik tref geen enkele verantwoordelijkheid van het verlies van pakket...?
Mvg