factuur geprotesteerd

JVE
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

factuur geprotesteerd

#1 , 28 okt 2017 11:14

Klant protesteert factuur niet op het adres van de maatschappelijke zetel maar op het adres van de verkoper.
Is dit correct? Is de factuur dan eigenlijk wel geprotesteerd?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#2 , 28 okt 2017 12:21

Als deze aangetekend verzonden is en je heeft het ontvangen wat is er dan het probleem, er zijn zoveel zaken waar de maatschappelijke zetel op een andere plaats is dan waar de zaak is.
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

sloeberken
Berichten: 10285
Locatie: Erpe Mere

#3 , 28 okt 2017 13:25

Welk adres stond er op de factuur.
Kennis is nog geen wijsheid, dit komt door de jaren.

Reclame

scorpioen
Berichten: 9383
Juridisch actief: Nee

#4 , 28 okt 2017 13:29

Wat is het verschil tussen de verkoper en de firma die de factuur verstuurd heeft?

Gebruiker21
Berichten: 10787
Juridisch actief: Nee

#5 , 09 nov 2017 16:45

Klant protesteert factuur niet op het adres van de maatschappelijke zetel maar op het adres van de verkoper.
Is dit correct? Is de factuur dan eigenlijk wel geprotesteerd?
Het zou netjes zijn van de verkoper om de "maatschappelijke zetel" in te lichten over het feit dat de klant de factuur protesteert en de reden waarom de klant de factuur protesteert, aan te pakken.

Het zou van weinig klantvriendelijkheid getuigen dat een firma weet heeft dat een klant ontevreden is en daarom een factuur niet wenst te betalen, maar de de firma de zaak wil "oplossen" door "procedurefouten" in te roepen. :roll:
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

Terug naar “Andere”