liggeld verkoop boot

kurt wema
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

liggeld verkoop boot

#1 , 24 okt 2017 08:20

Mijn boot stond op het droge tot en met juni 2016 in juni werd hij verkocht naar een Holding Bv die niet op mijn naam staat
De holding heeft hem in het water geplaatst en dit voor 59 dagen er is vanuit de haven nooit sprake geweest van verandering contract zelf niet als ik dit via mail bevestigde
Dit heb ik in juni meegedeeld aan de haven echter willen ze nu in oktober toch de kosten van het ligplaats Wij hadden op onze persoonlijke naam een contract afgesloten voor 5 jaar Dit willen ze natuurlijk nu ook op de holding verhalen
echter willen ze geen aangepaste factuur maken ze willen eerst dat ik betaal en dan willen ze een aangepaste factuur maken
De boot staat op het droge en ze willen eerst alles betaald krijgen voordat hij in het water gaat dus op dit moment zetten ze alles klem



Er is vanuit de holding reeds geopteerd voor een andere Haven wat kan de Holding doen om de boot vrij te krijgen en wat zijn de plichten en rechten in verband het vast houden van de boot door de haven

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
mava105
Berichten: 22256
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#2 , 24 okt 2017 09:30

Een paar punten en hoofdletters op de juiste plaats doet wonderen voor de lezer.

Franciscus
Berichten: 38592

#3 , 24 okt 2017 16:27

België of Nederland?

Reclame

Terug naar “Andere”