vraag rond factuur elektriciteit van 3 jaar geleden

MrDD
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

vraag rond factuur elektriciteit van 3 jaar geleden

#1 , 03 okt 2017 19:36

hey dag allemaal vraagje , ik woonde in 2014 december alleen ,voor 4 maanden heb ik in de woning gewoond , en nu krijg ik factuur van 2015 januari tot vandaag nog een factuur van elektriciteit ... mijn schuld ik heb dit nooit stopt gezet, maar mijn adres is daar wel geschrapt geweest rond 2015 november( ik heb veel verhuist veel miserie gehad lang verhaal kort gezegd vandaar niet aan gedacht om dit stop te zetten en ook veel zonder adres gezeten waardoor dit vergeten werd) de huisbaas heeft daar zitten verbouwen na ik eruit was 2015 april 1 voor paar maanden, dus hoge factuur voor mij . kan ik ergens bewijs aan vragen en hoe voor bewijs van de adres schreping in 2015 , en kan ik hiermee naar de maatschapij van de elektriciteit gaan en tonen ik woonde daar slechts paar maanden ? en is dit genoeg om dan die paar maanden te betalen en niet 3 jaar

Mvg MrDD

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
mava105
Berichten: 22255
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#2 , 03 okt 2017 20:08

Als de verhuurder hier niet in meegaat, zal de de volle pot moeten betalen

Franciscus
Berichten: 38583

#3 , 03 okt 2017 20:09

Bewijs van schrapping vraagt u aan de gemeente.
Gezien u de contractant bent zal u moeten betalen en daarna de betaling van de rekening van ogenblik dat u geschrapt was moeten vragen aan eigenaar van de woning.
Dus deze met een AS in kennis stellen dat u die gelden bij hem terugvraagt (vordert.).
Basisfout is wel door u gemaakt ... dus zal redelijk moeilijk zijn.

Reclame

MrDD
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

#4 , 04 okt 2017 12:55

Veel dank voor de raad.

Terug naar “Andere”