auto aankoop

johan.waterschoot
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

auto aankoop

#1 , 25 sep 2017 21:26

Ik kocht op 25/01/17 een nieuwe wagen nadat ik een total loss had gehad.
Ik moest mijn vorige wagen nog afkorten aan de bank van de garage en voor mijn nieuwe wagen moet ik een deel financieren .
Wij kregen van de garage een mail met het juiste bedrag dat ik hen nog moest storten , zodat ze mijn wagen konden afleveren.
Nu 6 maanden later komen ze af dat er een fout is gebeurd en dat ik hen nog 3500€ moet betalen.
Kan dit zomaar!!!!!!!!!!!!

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#2 , 26 sep 2017 08:07

Heb je een bestelbon met het juiste bedrag er op !!
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

Blaatpraat
Berichten: 3791

#3 , 26 sep 2017 13:34

Als het bedrag dat je betaald hebt voor je wagen een aanvaardbaar bedrag is, en niet abnormaal weinig, heeft de garagist geen recht van spreken meer, vooral niet omdat deze dit bedrag schriftelijk heeft laten weten aan je per mail.
Een verschil van 3500 euro op een wagen kan een aanvaardbaar verschil zijn (bijvoorbeeld een wagen die 20.000 gaat ipv 23.500 lijkt mij niet abnormaal weinig. Een wagen die echter 1000 gaat ipv 4500 kan wel een serieus verschil zijn afhankelijk van wat hij effectief waard zou zijn).

Reclame

Terug naar “Andere”