Verkeerde levering / Levering niet doorgegaan

denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

Re: Verkeerde levering / Levering niet doorgegaan

#16 , 04 sep 2017 10:58

Een normale familiale verzekering geeft GEEN rechtsbijstand in Contractuele geschillen, een aankoop of een verkoop is een contractuele geschil.
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
BenS23
Topic Starter
Berichten: 3
Juridisch actief: Nee

#17 , 04 sep 2017 12:07

Hey iedereen,
Wederom bedankt voor jullie feedback. Zal dus moeten achterhalen of het gesprek opgenomen is geweest. En als jullie zeggen dat de meeste grote bedrijven dit doen zal dit wel het geval zijn en uitsluitsel brengen. Ik heb rechtsbijstand bij mijn autoverzekering zitten. Zou deze niet voldoende moeten zijn?
Indien het gesprek nu niet opgenomen zou zijn. Kan het dan nog op een of andere manier terug gevonden worden? Ik neem aan dat niet elk telefonisch gesprek zal opgenomen worden in Belgie, of ben ik daarin mis?

denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#18 , 04 sep 2017 12:10

Een rechtsbijstand van de auto is enkel in geschillen met die wagen waarop de verzekering spreekt.

Zeer weinig mensen hebben een rechtsverzekering voor contractuele geschillen.
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

Reclame

Gebruiker21
Berichten: 10787
Juridisch actief: Nee

#19 , 04 sep 2017 13:20

Indien het gesprek nu niet opgenomen zou zijn. Kan het dan nog op een of andere manier terug gevonden worden? Ik neem aan dat niet elk telefonisch gesprek zal opgenomen worden in Belgie, of ben ik daarin mis?
Daarin ben je niet mis. "Standaard" wordt een telefoongesprek niet opgenomen. Dit gebeurt enkel in het kader van een gerechtelijk onderzoek (door de politiediensten zelf) of door bedrijven / callcenters die hun inkomende oproepen willen monitoren. Als het betonbedrijf geen opname heeft, en u hebt geen opname, dan bestaat er geen opnamen van het gesprek...
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

Bart Vissers
Berichten: 1564
Juridisch actief: Nee

#20 , 04 sep 2017 18:36

Een rechtsbijstand van de auto is enkel in geschillen met die wagen waarop de verzekering spreekt.

Zeer weinig mensen hebben een rechtsverzekering voor contractuele geschillen.
Onterecht trouwens. Voor de luttele € 50 heb je al een behoorlijke dekking voor contractuele geschillen.

Spijtig genoeg sluit deze meestal de geschillen rond bouw en renovatie uit.
Ik heb absoluut geen probleem met foute antwoorden. Ik maak ze ook. Dat is een leerproces.
Wat me wel stoort zijn zij die eigenlijk wel beseffen dat ze fout zaten, maar stijfkoppig volhouden zonder een juridische onderbouw te geven.

Terug naar “Andere”