Huurcontract voertuig

Evdb1989
Topic Starter
Berichten: 8
Juridisch actief: Nee

Re: Huurcontract voertuig

#16 , 17 jul 2017 17:33

Neen normaal is dit zeker niet, maar in log bestandje zit je dat u gereden heeft, wat hij mondeling tegen u gezegd heeft, heb je dit gesprek opgenomen ????

Als het neen is dan sta je nergens bij de vrederechter !!

Het kan een onfrisse verkoop methode zijn, zoals er veel zijn !
Laat het een les zijn !
Neen niet opgenomen.
Heb enkel een mail met kopie huurcontract en waarin er staat dat ik de huurwagen vroeger moet komen ophalen..

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#17 , 17 jul 2017 19:22

maar vroeger moet komen ophalen wil niet zeggen dat je er de zaterdag mocht mee rijden !
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

Bart Vissers
Berichten: 1564
Juridisch actief: Nee

#18 , 17 jul 2017 23:10

Betwist de verhuurder dat hij zei dat zaterdag "geen probleem" was?
Als hij die afspraak (schriftelijk) bevestigt, en hier ook uit blijkt dat dit plaatsvond voor aangaan overeenkomst, dan heb je m.i. toch wel een punt.
Je zou dan ook kunnen opteren om enkel de zondag te betalen en de verhuurder de zaterdag laten nastreven.
Risico is dat hij naar de rechtbank stapt en je verliest - dan lopen de kosten natuurlijk op.
100 % zekerheid kan wellicht niemand hier bieden. De rechter oordeelt over de feiten.
Ik heb absoluut geen probleem met foute antwoorden. Ik maak ze ook. Dat is een leerproces.
Wat me wel stoort zijn zij die eigenlijk wel beseffen dat ze fout zaten, maar stijfkoppig volhouden zonder een juridische onderbouw te geven.

Reclame

Terug naar “Andere”