help probleem bpost

juliette2303
Topic Starter
Berichten: 3
Juridisch actief: Nee

help probleem bpost

#1 , 28 jun 2017 20:27

hallo,
ben ik even aan het panikeren...
ik vezond daarnet om 16u een pakket met bpost (met trackingnummer) en rond 18u kom ik erachter dat de koper van mijn pakje een oplichter is!
Waarschijnlijk inderdaad dom van mij om het op te sturen naar Zwitserland, maar alles leek in orde, ik kreeg een scan van het bankafschrift van de storting, en de koper leek me heel ernstig. Ik verkoop al jaren spulletjes op tweedehands en heb nog nooit een probleem gehad, maar nu heb ik me toch laten vangen. Sterk van de oplichter.
Nu ben ik dus sinds 18u aan het proberen mijn verstuurde pakket tegen te houden, maar dat lukt maar niet...weet iemand van jullie hoe ik dit kan tegenhouden? Het is op dit moment nog altijd aanwezig in het postkantoor, het kan toch niet dat ik in deze tijden van internet en trackingscodes het pakje niet kan stoppen? Morgenvroeg is het misschien al weet ik veel waar...
Kan iemand van jullie aub helpen met ideeen wat ik kan ondernemen? Dank je wel voor alle tips.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
mava105
Berichten: 22258
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#2 , 28 jun 2017 20:35

Bel eens nar het postkantoor

juliette2303
Topic Starter
Berichten: 3
Juridisch actief: Nee

#3 , 28 jun 2017 21:00

Dat gaat dus niet...het algemeen nummer van bpost is niet te bereiken en online vind ik er niets over terug. Ik ben bang dat het tegen morgenochtend al ver weg is...

Reclame

Blaatpraat
Berichten: 3793

#4 , 29 jun 2017 21:26

Tenzij je iemand kende die in het dichtste distributiecentrum werkte verleden nacht, vrees ik dat je pech zult hebben...

Terug naar “Andere”