Heb het uit titel genomen maar ik kan de rest niet photoshoppen. Mijn excuses hiervoorMet welke algemene voorwaarden bent u indertijd akkoord gegaan? Waarschijnlijk staat daar in te lezen dat het automatisch wordt verlengd. Tenzij er een prijsverhoging was of een andere eenzijdige wijziging van hun kant waardoor u onder alle omstandigheden kon opzeggen, dan zit u daar als particulier aan vast.
Gelieve op het forum ook geen bedrijfsnamen te noemen.
Dan nog mogen ze zomaar de prijs bijna verdubbelen en mij hiervan automatisch factureren?Staat in hun algemene voorwaarden, dus zal er vanaf hangen of deze correct aan u zijn overgedragen.
De 2 rijen gaan over dezelfde diensten. (De eerste rij weliswaar onwetend naar 2 dagen geleden toe)Met de prijs verdubbelen, bedoelt u dan de prijs van het product of de kosten die erbij komen omdat u niet betaald hebt?
Nee, dat mogen ze niet. Prijsverhogingen geven de consument het recht om kosteloos op te zeggen.Dan nog mogen ze zomaar de prijs bijna verdubbelen en mij hiervan automatisch factureren?
In het pakket dat ik heb gekocht zat hosting & een gratis domeinnaam bij. Ik heb echter nooit emails gehad van mijn bestelling van deze dienst dus kan hier geen printscreens van voorzien. Het pakket dat ze mij nu aanbieden voor 87.73 is "webhosting webmaster" (die niet meer te vinden is op hun website) en de domeinnaam voor 1 jaar voor 12.50. Hier komt de btw van 21% nog bij. Ze hebben mij ook nooit op een maand op voorhand van deze prijsstijging ingelicht en hebben mij gewoon een email gestuurd met als titel "Uw factuur van Neostrada"; onwetend verlengt factuur.Nee, dat mogen ze niet. Prijsverhogingen geven de consument het recht om kosteloos op te zeggen.Dan nog mogen ze zomaar de prijs bijna verdubbelen en mij hiervan automatisch factureren?
De vraag is echter of het echt om een prijsverhoging gaat of kreeg u het eerste jaar gewoon een stevige korting?
Wat heeft u precies gekocht en waar hebt u op dat moment mee ingestemd?
Werd de prijsverhoging bijvoorbeeld minstens een maand op voorhand aangekondigd en heeft u daar niet tegen geprotesteerd?
Het lijkt mij plausibel dat dat bedrijf zijn boekje ver te buiten is gegaan, maar om zeker te zijn hebben we meer informatie nodig.
In het pakket dat ik heb gekocht zat hosting & een gratis domeinnaam bij. Dit heb ik gekocht onder grote korting en ook de enige waarom ik dit gekocht heb was de korting. Ze hebben mij ook nooit op een maand op voorhand van deze prijsstijging ingelicht (wat wel een korting in eerste instnatie was) en hebben mij gewoon een email gestuurd met als titel "Uw factuur van Neostrada"; onwetend verlengt factuur.Nee, dat mogen ze niet. Prijsverhogingen geven de consument het recht om kosteloos op te zeggen.Dan nog mogen ze zomaar de prijs bijna verdubbelen en mij hiervan automatisch factureren?
De vraag is echter of het echt om een prijsverhoging gaat of kreeg u het eerste jaar gewoon een stevige korting?
Wat heeft u precies gekocht en waar hebt u op dat moment mee ingestemd?
Werd de prijsverhoging bijvoorbeeld minstens een maand op voorhand aangekondigd en heeft u daar niet tegen geprotesteerd?
Het lijkt mij plausibel dat dat bedrijf zijn boekje ver te buiten is gegaan, maar om zeker te zijn hebben we meer informatie nodig.