Onterechte factuur loodgieter

Treintje
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Onterechte factuur loodgieter

#1 , 19 mei 2017 10:43

Enkele maanden geleden heb ik een loodgieter gevraagd om onze kraan te maken. Het binnenwerk van de kraan bleek versleten te zijn. De loodgieter heeft toen een ander binnenwerk genomen, maar die paste niet. We hebben toen afgesproken dat ik smiddag gebeld zou worden of ze een ander binnenwerk kunnen bestellen. S'middags werd ik inderdaad keurig gebeld, maar helaas moesten ze de binnenwerken ergens bestellen, waar ze normaal niet bestellen en ze wilde het risico niet nemen dat het niet de juiste zou zijn. Ik heb toen aangeboden dat ik zelf zou informeren en de binnenwerken bestellen. De loodgieter zou die dan komen plaatsen. Helaas liep de bestelling niet goed. De binnenwerken waren verkeerd geleverd. Ik moest toen wachten tot de verkeerd geleverde retour waren of nieuwe bestellen. Ik heb voor het eerste gekozen, maar dit duurde helaas lang..en ineens lag er een factuur van 93 euro in de bus. Na telefonisch contact, bleek dat de loodgieter dus wel andere binnenwerken had geplaatst, zonder mijn weten..en of ik die even wilde betalen en hij is nog geen 15 minuten bezig geweest en ik moet een volledig uurtarief betalen.
Ik ben echt met stomheid verslagen...ik zit met een kraan die nog steeds niet goed functioneert en een rekening van 93 euro en ook nog 25 euro voor binnenwerken die ik zelf heb besteld..
Wie heeft advies waar en hoe ik dit kan oplossen?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
mava105
Berichten: 22258
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#2 , 19 mei 2017 11:41

En wie betaald de tijd van bij hem thuis tot bij u, en terug????? en zijn kilometervergoeding?

denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#3 , 19 mei 2017 12:23

Dit is een normale rekening.
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

Reclame

Terug naar “Andere”