particulier wagen gekocht blijkt gestolen

jo.
Topic Starter
Berichten: 72
Juridisch actief: Nee

Re: particulier wagen gekocht blijkt gestolen

#16 , 03 mei 2017 09:08

heb contact opgenomen met de inspecteur, het is eigenlijk voor een officieel verhoor dat ik de wagen heb gekocht ter goeder trouw. bij de lokale politie was eigenlijk nog geen verhoor maar gewoon indienen van klacht en aangifte.

dus ik denk dat dit al goed nieuws is.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Berichten: 38583

#17 , 03 mei 2017 21:50

Geen reden dat u naar Zaventem moet - laat ze alles maar doorsturen.

jo.
Topic Starter
Berichten: 72
Juridisch actief: Nee

#18 , 04 mei 2017 11:58

volgens de advocaat zou het dan wel sneller gaan, hij wil graag de brief sturen voor het terug krijgen van de wagen.

Reclame

jo.
Topic Starter
Berichten: 72
Juridisch actief: Nee

#19 , 06 mei 2017 17:48

Ik ben deze namiddag de verklaring gaan afleggen in zaventem, meer gedetaileerd dan hier bij de lokale politie, duurde al snel een uur, terug al het bewijs materiaal afgegeven, de persoon(en) waren gekend bij de politie zei de inspecteur. 1 contact persoon heb ik zelfs herkend op foto na opzoeking adres.
Ik heb mij schadeloos gesteld.
toen ik vroeg of ik de wagen zou kunnen terug krijgen later in de zaak, was de inspecteur er niet al te enthousiast over. dit is mijn grootste zorg. ik geloof nog minder dat ik ooit geld zal terugkrijgen van de criminelen die achter dit zaakje zitten.

jo.
Topic Starter
Berichten: 72
Juridisch actief: Nee

#20 , 12 jun 2017 20:24

De advocaat heeft besloten om deze week verzoek te sturen om wagen terug te bekrijgen. hij denkt dat de kans klein is omdat het onderzoek nog loopt.
hij denkt ook dat het nadeel ervan is omdat het chassis nr vervalst is, de wagen een grote rol speelt bij het onderzoek en uiteindelijk kan uitlopen op dat ik de wagen ook niet ga kunnen terugkrijgen, ookal heb ik ter goeder trouw gekocht.

moest het verzoek niets uithalen wachten we 3 maanden tot de volgende brief, het parket kan tussendoor wel altijd de wagen vrijgeven indien zij dat willen.

dus voorlopig verder afwachten maar ik krijg er weer slechte hoop op.

Terug naar “Andere”