Schuld €605 euro bij de bank

Haatje95
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

Schuld €605 euro bij de bank

#1 , 30 jan 2017 22:40

Hallo
Ik heb nu al sinds oktober een schuld bij de bank van €605,00 ik moet deze zo snel mogelijk betalen/ of een oplossing zoeken voor het zich verergerd tot een hoger bedrag. Ik ben werkloos. Student deeltijds, en woon nog bij mijn ouders. Maar zij hebben het zelf financieel heel moeilijk.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
JPV
Berichten: 14657
Juridisch actief: Ja

#2 , 30 jan 2017 22:43

En wat is je juridische vraag?

LeenW
Berichten: 12828

#3 , 30 jan 2017 22:45

Vraag een afbetalingsplan aan. Deels student, dus dan heb je nog tijd zat om te gaan werken. Op een maand is dit terugbetaald.

Reclame

Haatje95
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

#4 , 30 jan 2017 23:12

En wat is je juridische vraag?
Mijn vraag is... Hoe kan ik dit bedrag zo snel mogelijk bij elkaar brengen , of welke oplossingen zijn er om dit cijfer niet te vermenigvuldigen?

de reden
Berichten: 2938
Juridisch actief: Nee

#5 , 31 jan 2017 08:09

En wat is je juridische vraag?
Mijn vraag is... Hoe kan ik dit bedrag zo snel mogelijk bij elkaar brengen , of welke oplossingen zijn er om dit cijfer niet te vermenigvuldigen?
het antwoord heeft LeenW al gegeven

heel waarschijnlijk mag je maar 3 opeenvolgende maanden in het rood staan met je zichtrekening, dus als deurwaarders en gerechtskosten wil vermijden, alle interimbureaus afgaan en pakken wat je kan krijgen.
Deze inlichtingen zijn louter informatief en onder alle voorbehoud. Er kunnen geen rechten aan verbonden worden

Terug naar “Andere”