Privé-lening

Dimitry T
Topic Starter
Berichten: 7
Juridisch actief: Nee

Privé-lening

#1 , 30 dec 2016 12:05

Hallo iedereen,

Ik heb een aantal maanden geleden een privé-lening gegeven aan een Marokkaanse dame.
Helaas heeft deze dame misbruik gemaakt van mijn goedheid, eerder domheid, ik weet het ondertussen maar al te goed!
Er werd nog geen enkele terugbetaling uitgevoerd door haar. Na meermaals bellen, mailen, sms'en geen gevolg.

Mijn advocaat heeft ondertussen een dagvaarding proberen op te sturen naar haar, maar zij is ambtelijk geschrapt en mijn advocaat raadt mij aan om de zaak hier te stoppen. Langs de ene kant begrijp ik dat, aangezien het mij nog een flinke duit extra zal kosten.

Langs de andere kant vind ik het gewoon ridicuul en schandalig dat iemand zo ermee weg kan komen, om geld af te troggelen, terwijl zij volgens Facebook wel een woonplaats heeft in Edegem en zij nog steeds werkt in dit land. Uiteraard is Facebook misschien ook niet betrouwbaar, maar lijkt mij wel de moeite om dit te onderzoeken.

Ik wil graag jullie mening hieromtrent weten. Wat zouden jullie in mijn plaats doen? Het gaat overigens om een bedrag van 2K...

Bedankt.

Mvg,
Dimitry

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Berichten: 38583

#2 , 03 jan 2017 21:20

Hebt u al gecontroleerd in Edegem of haar naam op de bel staat en of de buren haar zouden kennen?
Indien positief naar politie gaan - u hebt al een attest aacb - en ngeef dan adres van Edegem door ...politie zone Hekla (wijkinspecteur) kan haar dan ambtshalve inschrijven.
Tevens wanneer feitelijke woonplaats gekend is kan een GDW de dagvaarding daar ook 'afleveren'. (GDW kan afspreken met wijkinspecteur op ogenblik dat ambtelijke inschrijving gebeurd - GDW ter plaatse voor dagvaarding.)

Reclame

Terug naar “Andere”