#1 , 01 dec 2016 15:16
Beste,
Op 19 november kocht ik bij visitbritain enkele vouchers voor bezienswaardigheden in Londen die ik ook per e-mail ontvangen heb. Ik had daarbuiten ook 2 oysterkaarten en 2 plattegronden van Londen gekocht die men per post zou opsturen. Op 21 november zouden deze verzonden zijn, maar nu 1 december heb ik nog niets ontvangen. Ik had de keuze tussen aangetekend verzenden of een normale verzending. Ik koos de normale verzending. Ik nam reeds tweemaal contact op met visitbritain, en telkens zei men mij geduld te hebben want er zou vertraging kunnen zijn, volgens hun website zou een verzending vanuit Nederland 1 tot 2 dagen duren. Ondertussen zijn er al tien dagen verlopen. Men neemt niet de moeite te onderzoeken wat er verkeerd is gelopen, maar komt telkens af met vertraging. En tevens vermeld men erbij dat indien ik de zending zou ontvangen na de reis, ik deze kon terug zenden en ik mijn geld zou terug bekomen. Ik vertrek op 26 december, beetje absurd te verwachten dat na 36 dagen de zending alsnog zou afgeleverd worden. Moest ik de oysterkaarten niet ontvangen voor mijn vertrek, geeft men mij de raad nieuwe aan te schaffen. Maw, ik moet dus maar twee maal betalen volgens hen. Beide kaarten kostten ons 56 euro. Wat is hierin hun verplichting? Ik dacht toch wel dat indiende zending kwijt is geraakt, zij het bedrrijf hierin voor in gebreke moeten stellen. Het kan toch niet zijn dat men gewoon zegt, wij hebben het verzonden...u heeft het niet ontvangen? Spijtig voor u, koop u dan maar twee andere kaarten.
Mvg
edgard raets