Voordelen gids, nederlandse incasso bureel en belgisch incausso bureel.

mPaternotte
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

Voordelen gids, nederlandse incasso bureel en belgisch incausso bureel.

#1 , 25 nov 2016 14:51

Een dikke 3 jaar geleden kregen we plots een aanmaning van nederlandse incasso bureel voor een abonnement op voordelen gids
Dit op naam van mijn dochter.
We communiceerde met nederlandse incasso bureel dat we geen contract met voordelengids hadden en dat het aan hen was om te bewijzen van wel.
een jaar later zat er een voordelengids in de brievenbus die ik prompt geweigerd heb.

Na telkens een discussie met nederlandse incasso bureelx online en telkens te vragen naar een bewijs, dus een gedagtekend contract, blijven wij met lege handen zitten. Toch bleef nederlandse incasso bureel jaarlijks ons lastig vallen.

Onlangs heeft nederlandse incasso bureel een belgisch incausso bureel ingeschakeld.
Ook aan hen vroeg ik om een getekend en gedagtekend contract.
Dit heb ik tot op heden niet gekregen.

Toch blijven zij aandringen en dreigen.

Wat kan ik hiertegen doen.

mvg
Marc
Laatst gewijzigd door mPaternotte op 25 nov 2016 15:14, 1 keer totaal gewijzigd.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
LeenW
Berichten: 12837

#2 , 25 nov 2016 14:52

Gelieve eerst de naam uit uw post te verwijderen, dat is tegen de forumregels en doet echt niet terzake.

Blaatpraat
Berichten: 3794

#3 , 28 nov 2016 12:00

Kun jij bewijzen dat je dit gevraagd hebt aan hun?
Met andere woorden: heb je een aangetekende brief, of een email gestuurd hiervoor?

Reclame

Franciscus
Berichten: 38599

#4 , 28 nov 2016 14:21

Met een AS de volgende maal duidelijk maken dat jullie niets getekend hebben en dat zijn dat moeten bewijzen.
Tevens dat bij een volgende ongevraagde contact u niet zal nalaten aangifte te doen voor belaging (stalking).

mPaternotte
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

#5 , 01 dec 2016 14:30

Dank u voor de info. Ik heb dit eerst gedaan naar de nederlandse incasso, maar zij bleven aandringen. Nu gaat men via een belgische incasso en deze stuurde een brief, nadien een mail omdat ik mijn beklag deed via mail en vroeg voor een bewijs. Diezelfde dag heb ik ook tegelijk gebeld met deze incasso. Ondanks mijn vraag schriftelijk en telefonisch kreeg ik als reactie een ùail met aanmaning en nadien een schriftelijke brief.

Mvg
Marc

Terug naar “Andere”