IEMAND HEEFT EEN REKENING OP MIJN NAAM ZONDER IK IETS GETEKEND HEB

Sharice
Topic Starter
Juridisch actief: Nee

IEMAND HEEFT EEN REKENING OP MIJN NAAM ZONDER IK IETS GETEKEND HEB

#1 , 25 jun 2016 02:24

Mijn ex heeft een abonnement aangegaan bij Telenet. Hierbij heb Ik zelf niets Getekend. Toen ik te weten kwam dat dit op/nog op mijn naam stond zei hij dat alles in orde zou komen en gewoon een overname formulier moest invullen en tekenen dit had ik gedaan en had ik het er het vertrouwen in. Spijtig Geneog was dit niet het geval. En is dit papier nooit doorgegeven geweest. zelf heb ik na ontdekking een overname willen regelen die niet kon doorgaan omdat er van zijn kant (ex) en de kant van een vriend (die zou inwonen bij hem) nog een openstaand saldo was. Hij heeft een schuld gemaakt van rond de 410 euro waarbij nog kosten rond de 200eruo bijkomen als ik de digicorder niet binnenbreng .

Maar ik heb daar nooit gewoond ( niet feitelijk of wettelijk samenwonend) en heb dus ook geen sleutel van dat appartement.

De andere partij woont daar namelijk niet meer en toch liep de rekening gewoon door! Dit ben ik te weten gekomen door contact met een familielid van hem dat hij daar niet meer woont en dergelijke informatie... en mij nooit verwittigd heeft en alle berichten zijn genegeerd geweest. Kwaad opzet kun je het wel noemen.. ik heb dan ook onmiddellijk die rekening stopgezet om verdere kosten te vermijden. Bij provider is het stop gezet en een fraudedossier aangemaakt en ik ben naar politie geweest

Wat moet ik verder doen?

Mvg

sharice

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
sloeberken

#2 , 25 jun 2016 07:35

Klacht indienen bij de politie, stuur ook een AS naar de provider. PS liever geen namen vermelden.
Kennis is nog geen wijsheid, dit komt door de jaren.

Reclame

Terug naar “Andere”