Pagina 1 van 1

Sociaal tarief De Watergroep

Geplaatst: 28 feb 2016 01:39
door voodoodoll
Ik heb sinds vorig jaar 1 januari recht op sociaal tarief. Spijtig genoeg zit het verbruik van het water bij in onze huurovereenkomst dus is het onmogelijk om dat op onze eigen naam te zetten en zo die korting te verkrijgen en kreeg daarom in juni een brief van De Watergroep dat ik recht had op terugbetaling van ongeveer 150 euro, dit zou voor eind december gestort zijn op mijn rekening. Midden januari was dit nog steeds niet zo en heb ik heb gecontacteerd, de dame aan de telefoon wist mij te melden dat dit zeker tegen eind februari zou worden terugbetaald. Helaas heb ik nog steeds niks ontvangen. Zijn er hier nog mensen die daar recht op hebben en nog niks gekregen of vernomen hebben? Andersom als je eens te laat betaalt zijn ze snel met hun aanmaningen :lol:

Re: Sociaal tarief De Watergroep

Geplaatst: 29 feb 2016 16:37
door kdeschepper
Beste,

De Watergroep heeft het merendeel van de compensaties effectief eind januari uitbetaald. Is het mogelijk dat wij nog bijkomende info bij u hebben opgevraagd? Als dat het geval is, doet u er goed aan deze info zo snel mogelijk te bezorgen. Zoniet kan u contact opnemen met onze klantendienst via 02 238 96 99.

Vriendelijke groeten,
Kathleen De Schepper - afdelingshoofd communicatie De Watergroep

Re: Sociaal tarief De Watergroep

Geplaatst: 29 feb 2016 18:06
door voodoodoll
Hallo Kathleen, bedankt voor uw bericht. Ik heb geen bijkomende informatie meer moeten geven nadat ik in juni mijn rekeningnummer en een code heb ingegeven op jullie website. Ik zal morgen de klantendienst nog eens contacteren.