hallo,
2 maanden geleden boekte ik telefonisch een vakantieverblijf in Frankrijk bij Belgen waar ik in 2014 ook geboekt heb.
alles verliep telefonisch en we bepaalden de data voor augustus , hij vroeg een voorschot van 300€ over te schrijven.
Dat deed ik onmiddellijk ,maar 's avonds zag ik in mijn agenda dat die periode helaas voor mij niet kon doorgaan.
Nog diezelfde avond belde ik dus terug en vroeg om dit te annuleren en mijn geld terug te storten.
2 maanden later, na 6 telefoongesprekken en onbeantwoorde mails heb ik mijn voorschot nog niet terug.
ik probeer vriendelijk en geduldig ieder verhaaltje (ga ik jullie besparen) te slikken, er wordt dus telkens beloofd dat ze er mee bezig zijn ..............maar het komt er echt niet van , conclusie ze willen niet terugbetalen.
dus ik had 9 maanden voordien geboekt en een voorschot betaald, echte reservaties kunnen ze niet mislopen zijn.
bij het laatste telefoongesprek zei hij zelfs dat die periode zeker niet meer doorgaat voor mij, en op de site waar hij verhuurt staat augustus nog vrij.
er werd geen contract opgemaakt ,
wat kan ik het beste doen in dit geval, een rechtszaak zal mij meer kosten dan 300€
heb al info gevraagd bij de Politie, zij adviseren van aangifte te doen ,dit is oplichting, diefstal en misbruik van vertrouwen
veel dank