Oranje S-lampje diepvriezer blijft branden.

Herbie-1300
Topic Starter

Oranje S-lampje diepvriezer blijft branden.

#1 , 14 jan 2016 13:22

Hallo,
Na het ontdooien en reiningen van mijn diepvriezer ( merk: Frigibel F245 ),blijft het oranje S-lampje branden.
S-lampje: snelvriezen.
Volgens het boekje moet men de vriezer onmiddellijk uitzetten.
De vriezer heeft 2 schakelaars nl: de aan/uit schakelaar ( invriesschaakelaar ) en de thermostaatknop ( met 5 standen ).
Verder heeft deze vriezer géén schakelaars,heb al tal van verhalen gehoord maar had er geen baat bij.
Daar Frigibel reeds een 5-tal jaar niet meer bestaat,kan ik deze bijgevolg ook niet meer contacteren.
Zijn er mensen die me hierbij kunnen raad geven?
Bedankt bij voorbaat.
MVG Sanspeur Philippe.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
mava105
Juridisch actief: Nee

#2 , 14 jan 2016 16:09

zou je dan niet beter naar een technisch forum overschakeken.
Wat is uw juridische vraag?

Meeboo

#3 , 14 jan 2016 16:11

of stap eens naar de winkel waar je het toestel kocht..

Reclame

Gebruiker21

#4 , 14 jan 2016 16:14

Vroeg ik me ook af... Tenzij het toestel nog onder garantie zou zijn? (Het is niet omdat de producent al 5 jaar niet meer bestaat, dat het toestel noodzakelijkerwijs ook langer dan 5 jaar geleden aangekocht is bij een electronica-winkel).
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

denlowie

#5 , 14 jan 2016 18:58

Snel vriezen die blijft draaien, zal de thermostaat zijn !
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

Terug naar “Andere”