Geen factuur na aankoop.
Geplaatst: 25 nov 2015 15:31
Onlangs was ik op een symposium. Aan het einde was er nog een aparte workshop voor de geĂ¯nteresseerden waarvoor je dus ook apart een syllabus kon aankopen. Het bedrag voor de syllabus moest ook apart betaald worden en bedroeg €170. Mijn werkgever is bereid om de kosten die ik voor dit symposium maakte, terug te betalen; op voorwaarde dat ik de facturen binnen breng. De factuur van het symposium werd netjes afgeleverd, maar de factuur van de extra workshop en de bijhorende syllabus heb ik nooit ontvangen. Ik heb de verantwoordelijke hiervoor al verschillende keren gecontacteerd. De eerste keer antwoordde hij dat hij de factuur zou opsturen, maar een week later had ik nog steeds niets ontvangen. Ik heb hem nog 3 e-mails gestuurd, maar niets meer terug gekregen. Ondertussen heeft mijn werkgever laten weten dat ik zo snel mogelijk de facturen moet binnen brengen of dat ik anders zelf opdraai voor de kosten.
Ik heb als consument toch recht op een factuur? Wat kan ik nog doen om de inrichter van de workshop er toe te brengen mij alsnog een factuur op te sturen?
Ik heb als consument toch recht op een factuur? Wat kan ik nog doen om de inrichter van de workshop er toe te brengen mij alsnog een factuur op te sturen?